18:49
Педагогічна рада вчителів

31 січня 2017 року проведено педагогічну раду на тему: "Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів початкової школи".

Основна мета початкової освіти – виховання особистості дитини, її гармонійний розвиток, збагачення досвіду життєдіяльності на основі загальнолюдських та національних цінностей, формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів як бази для успішного навчання в основній школі.

Заступник директора з НВР Воробчук В.Д. розповіла присутнім, що в Кам'янській початковій школі навчається 469 учнів в 17 класах – комплектах.

Їх навчають 34 вчителі: 17 вчителів-класоводів; 8 вчителів української мови та літератури; 3 вчителів англійської мови; 1 вчитель інформатики; 4 вихователі ГПД; 1 вчитель музики.

Віра Дорофтеївна ознайомила з рівнем та результатами навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів.

Із погляду сучасного розвитку освіти, навчальний процес повинен стати процесом навчання не тільки учня, а й вчителя. Під час практичної діяльності педагог відкриває в собі нові здібності та розвиває їх. На формування якісного нового педагога спрямована робота шкільного методичного об'єднання. Керівник методичного об'єднання вчителів початкових класів Черней Л.Т. визначила, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога, бо саме під час засідань МО; навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу і удосконалення педагогічної майстерності вчителя, відбувається педагогічне зростання вчителя.

Формуючи такі якості вчителів, члени ШМО вчителів початкових класів прагнуть до творчого вирішення проблем через використання сучасних інноваційних технологій для досягнення визначеної мети.

І тому, у період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні стилю роботи педагога сучасними методами та прийомами навчання, у використанні інноваційних методик до процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Адже сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, творчо підходити до вирішення тої чи іншої проблеми, самооцінювати результати своєї діяльності.

М.В.Симчук ознайомила присутніх з інноваційними формами роботи з молодшими школярами як засіб творчого потенціалу учня.

Використання інтерактивних технологій на заняттях в ГПД – не самоціль. Це лише створення доброзичливого мікроклімату, що дає можливість дійсно реалізувати особистісно-орієнтоване навчання. Валентина Павлівна розповіла про використання інтерактивних технологій на заняттях в ГПД.

Про впровадження проектних технологій в навчально-виховний процес розповіла М.І.Мігуца.

Вміння користуватися проектною технологією є показником нового інноваційного мислення вчителя, орієнтації на особистісний розвиток дитини у процесі навчання.

Одним з найбільш ефективних та результативних методів вважають методи критичного мислення, які дозволяють процес навчання перетворити на процес співробітництва. Гуцуляк М.В. розказала як застосовувати методи критичного мислення на уроках української мови. 

Мислення є найважливішою функцією мозку людини. Будь-який вид діяльності не може обійтися без нього. Воно лежить в основі успішного засвоєння нових знань, умінь і навичок. Саме тому важливо сформувати у молодших школярів основи логічного мислення.

Також психологи встановили, що чим вищий рівень розвитку уваги, тим вища ефективність навчання.

Здатність керувати увагою та логічно мислити потрібна, щоб оволодіти новими знаннями та успіхами. А для цього необхідно тренувати здатність бути уважним за допомогою ігор і спеціальних вправ. З ними познайомила М.В.Воробець.

Одна з особливостей професії вчителя характеризується необхідністю постійної освіти. Учитель доти професіонал, допоки він вчиться. Тому головним чинником розвитку педагога є самоосвіта, без якої не може бути сучасного вчителя. Наші учні хочуть бачити вчителя, який іде в ногу з часом: він володіє сучасними інформаційними технологіями, впроваджує їхні елементи в свою практику.

Отже, про самоосвіту вчителя – як необхідну передумову підвищення його педагогічної майстерності розповіла І.М.Піцул.

Отже, основною метою діяльності методичного об'єднання можна визначити наступне – залучення вчителя до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи, виявлення й поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.

Школа – це освітній простір дитини, де вона готується до життя, а повноцінно живе. Тому, вся діяльність навчального закладу спрямовується на сприяння становленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації і гуманізації, відносин між учнями і педагогами, школою і родиною.

Переглядів: 282 | Додав: kamschool | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: