17:35 « Ми-модники. НУШ в дії » | |
Кожний день тижня відповідав певному кольору. Усі учні і вчитель приходили в тому кольорі, якому відповідає день. Ми виконували різноманітні завдання, виготовляли вироби та розважались. Діти дізнались багато нового про кольори, що їх оточують. Вони старалися виявляти в собі риси характеру про які розповідає той чи інший колір. Вчилися працювати разом, товаришувати, та поважати інших. Панувала цікава, дружня атмосфера, вчилися досліджувати колір, експериментували створюючи різні колірні комбінації. Вони з нетерпінням чекали нового дня і нового дива. Адже вони є головними учасниками цього проекту. Ми познайомились з декількома основними кольорами: червоним, жовтим, зеленим та синім. А зустрівшись з дітьми на ранковому колі мали чудову можливість попрацювати з «6 цеглинками». Кожна дитина намагалась назвати предмет того кольору, якого була цеглинка. Деякі признались навіть, що вдома попередньо згадували всі предмети тих кольорів, з якими ми ближче знайомились. Це свідчить про те, що вони надзвичайно кмітливі та зацікавлені в процесі роботи. В п’ятницю ми провели різнокольоровий день для закріплення вивченого матеріалу та розвитку уміння бачити красу кольорів у природі. Закінчилася подорож до цікавого веселкового міста виготовленням краваток, де кожен мав змогу проявити свою творчість. Поряд з тим, ми як справжні модники не забували вивчати нові «модні» слова пов’язані з темою тижня: модель, модниці, костюмер, подіум, аксесуари, шопінг. «Творіть,фантазуйте, видумуйте , зробіть навчальний процес цікавішим і тоді Ви станете для дітей справжнім вірним другом» | |
|
Всього коментарів: 0 | |