Чобан Віра Степанівна - вчитель світової літератури Кам'янської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Життєве кредо: "Бережи в чистоті серце і душу і будеш людиною в усі часи".

Г.Гейне

   На своїх уроках використовую інноваційні технології. Даю випереджувальні завдання з метою створення презентацій, історико-культорологічні інформації, літературознавчі коментарі.

  Працюю з метою розкриття особистості у кожному учневі.

В рамках тижня педагогічної майстерності провела 2 відкритих уроки. У 9 класі урок на тему: "Байронічний герой і настрої "світової скорботи" у віршах Дж.Байрона". Учні зробили висновок: "Ліричний герой Байрона - непересічна особистість". Це мислитель, філософ, здатний не тільки до глибокого аналізу дійсності а й до самоаналізу. Він заглиблюється у свої ідеали і саме тим знаходить "крила" ... Читати далі »

Переглядів: 355 | Додав: kamschool | Дата: 11.04.2014 | Коментарі (0)

    Вже традиційно навесні кожного року в Кам’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів проводиться весняна екологічна толока. Так і цього року всі учні, педагогічний колектив і техперсонал вийшли прибирати територію школи та загальносільські об’єкти, закріплені за школою.

    Територію школи розподілили між класними колективами на трудові зони. Учні разом з класними керівниками  привели до належного естетичного та санітарного стану закріплені території. Було висаджено дерева та квіти, впорядковано клумби, прибрано територію біля Пам’ятника загиблим воїнам і прилеглої до нього території.

    У результаті колективної праці, школярам на свіжому повітрі працювалось весело із піднесенням. Після прибирання, подвір’я школи стало чисте та привабливе, а учні знову переконалися у відомому вислові:«Не там чисто, де прибирають, а там, де не смітять». ... Читати далі »

Переглядів: 307 | Додав: kamschool | Дата: 11.04.2014 | Коментарі (0)

Конкурс відбувся 28 березня 2014 року на базі комунального закладу «Чернівецький обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді».

Метою  проведення заходу був  пошук і підтримка вихованців, які виявили здібності до експериментальної та дослідницької роботи в напрямі природознавства; формування у вихованців первинних екологічних знань; залучення дітей до активної пізнавальної, трудової та суспільно-корисної роботи; розвиток та удосконалення вмінь ведення фенологічних спостережень, а також відбір учасників на Всеукраїнський конкурс експериментально-дослідницьких робіт з природознавства „Юний дослідник”.

 Оцінювало роботи дітей ком ... Читати далі »

Переглядів: 307 | Додав: kamschool | Дата: 11.04.2014 | Коментарі (0)